joi, 13 martie 2014

Flori de gheaţă


versuri

Loredana Nicoleta Vitelaru


montaj

Sandu Alrox


muzica

Giovanni Marradi




Cad primii fulgi la fel ca-n noaptea noastră
Întâia noapte în care ne-am iubit.
Mereu îmi amintesc, când florile de gheaţă
Îmi cântă la ureche cu glasul tău, şoptit.


Privesc focul mocnind ce oglindeşte-n geamuri
Se-ngână şi dansează în flăcări fără grai
Şi lumânări-i curge făclia printre ramuri
Dându-ţi chipul tău într-un decor de rai.


La fel ca şi atunci, e linişte, în noapte
Doar inima-ţi aud şi gândul şovăind
Ş-acum mai simt căldura ce-o sufli tu prin şoapte
Şi-n licărul din ochi, pierzindu-ne iubind.


Domneşte printre fulgi, pălind a lui lumină
Un lampadar tăcut cu pleoape de omăt
Mă pierd şi urc mai sus prin fulgi s-ajung la lună
Te simt cum mă ridici, din amintiri mă-mbăt.


Nu poate fi doar vis, îţi simt şi răsuflarea
Sărutu-i încă viu pe buzele îngheţate
Mă-ntreb de-ai prins şi tu un strop din mângâierea
Ce curge-n fulgii mari din clipele uitate.


Mi-e dor de tine acum, iubire îngheţată
Te-aş strange iar la piept, să-mi dai căldura ta
Ţi-aş da sărut o noapte şi-mbrăţişarea caldă
Căci ninge cu iubire, e iubirea ta.


Să ţin-o vesnicie, florile de gheaţă
Pe gura mea lipite, ca un sărut etern
Să cânte-a lor baladă şi dincolo de viaţă
Cu glasul tău încet, în palmă să-l aştern.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu