duminică, 16 martie 2014

IUBITUL MEU DIN VISE

versuri:

Lili C. Bernini


montaj

Sandu Alrox


muzica

RICHARD CLAYDERMAN






IUBITUL MEU DIN VISE

Lili C. Bernini



Iubitul meu din vise,


Daca-i să-mi spui ca vei venii


In noaptea asta


Iti voi lăsa deschise


Cărările spre mine


Cărările spre vise.


Eu te voi astepta


Cuminte si-n tăcere


Nu vreau să trezesc luna


Ce doarme printre stele.


Iti aud pasi-noapte


O usă ce se-n inchide


Iti simt prezenta


Esti din nou aici ... cu mine.


Si mângâierea ta,


Sărutul ce mi-l dai


Mă fac să mă intreb


"Oare am ajuns in Rai?"


As vrea să nu mai pleci nicicând


Să stai aici cu mine


Să-mi incălzesti noptile reci


Să mă trezesc cu tine.


As vrea să pot să te privesc


Să-ti dau iubirea toată


Să ne iubim cu-adevărat


Si nici măcar visele


Să nu ne mai despartă.


Dar dacă pleci din nou


Eu voi venii cu tine


Pentru că noaptea, e frumoasă


Când tu esti lingă mine.


Iubitul meu din vise


Imbracă-te cu mine


Si vom zbura in ceruri


Ne va fi cald si bine.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu