luni, 17 martie 2014

IUBITUL MEU DIN VISE (varianta)

versuri

Lili C. Bernini


montaj

Sandu Alrox


muzica

Raul Di Blasio






Iubitul meu din vise,


Daca-i să-mi spui ca vei veni


În noaptea asta


Îţi voi lăsa deschise


Cărările spre mine


Cărările spre vise.


Eu te voi aştepta


Cuminte şi-n tăcere


Nu vreau să trezesc luna


Ce doarme printre stele.


Îţi aud paşi-noapte


O uşă ce se-n închide


Îţi simt prezenţa


Eşti din nou aici ... cu mine.


Şi mângâierea ta,


Sărutul ce mi-l dai


Mă fac să mă intreb


"Oare am ajuns în Rai?"


Aş vrea să nu mai pleci nicicând


Să stai aici cu mine


Să-mi încălzeşti nopţile reci


Să mă trezesc cu tine.


Aş vrea să pot să te privesc


Să-ţi dau iubirea toată


Să ne iubim cu-adevărat


Şi nici măcar visele


Să nu ne mai despartă.


Dar dacă pleci din nou


Eu voi venii cu tine


Pentru că noaptea, e frumoasă


Când tu eşti lângă mine.


Îubitul meu din vise


Îmbracă-te cu mine


Şi vom zbura în ceruri


Ne va fi cald şi bine.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu