sâmbătă, 29 martie 2014

PRIZONIERĂ SUFLETULUI

versuri

Lili C. Bernini


montaj

Sandu Alrox


muzica

Richard Clayderman








Suspinele înăbuşite se prăbuşesc în gând
Se simte doar durerea, plîng, şi nu pot respiră,
Mi-ai luat şi răsuflarea, când ai plecat,
Şi mi-ai lăsat doar timpul ... aşteptarea.




M-am prăbuşit, am aripile frânte, şi parcă
Cerul, stă să cadă acum pe mine,
Şi inima ce plînge, de durere, ar vrea,
Să îngheţe timpul, să nu mai simtă clipa de tăcere.




Sufletul meu, precum o stea călătoare,
Îşi caută iubirea, o strigă în nopţile reci
Şi în visele amare "iubire ... fără tine,
Nu există viaţă, sufletul meu moare."




Şi simt, cum inima rămâne fără al tău glas
Şi simt, cum totul se îneacă într-un fum
Dar, nu pot să-mi iau bun rămas pentru că
Te iubesc, te voi iubi în fiecare ceas.




Aş vrea să pot fi un fluture, o pasăre, o floare
Să nu mai simt nimic, să pot zbura în zare
Acolo unde ieri, ne-am întîlnit şi să îţi pot şoptii
Că dragostea ce eu ţi-o port e nemuritoare.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu