joi, 27 martie 2014

Las anii să colinde


Madalina Elena Barbu





Las anii să colinde prin păduri


Iar visele le strâng într-o cunună


Tu toamnă, vii mereu să-mi furi


Din tinereţea care-n cer se-adună.






Mai rup o filă azi din calendar


Septembrie trecut, numit răpciune


Îmi dă în dar încă un an


Puţin încărunţit, cu zile fără nume.






Îmi este toamna primul anotimp


Pe care l-am zărit în astă viaţă


Cu-atâta bogăţie, mi-a dat să mă alint


Iar frumuseţea ei, cu grijă mă răsfaţă.






Mi-e sufletul cusut cu frunze moi


Cu aurite străluciri de voie bună


Se joacă toamna prin copacii goi


Mereu îndrăgostiţi de cer, soare şi lună.






Las anii să colinde-n anotimp


Chiar dacă bruma-n zori va fi mai groasă


Înnumăr zilele pierdute în răstimp


Bătătorind ţărâna.., cu viaţa-mi păcătoasă.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu