marți, 25 martie 2014

Spune-mi tu apus, de-oi mai iubi vreodata

versuri

Loredana Vițelaru Nicoleta


montaj

Sandu Alrox


muzica

Ennio Morricone




Aștept un nou apus, să-i fur îmbrățișarea
Căci ieri n-a mai venit, s-a spart în nori de plumb,
Să fiu un colț din el ce oglindește marea
În cioburi de-amintiri și-n gânduri să-i pătrund.


Ard flăcări tot întinsul, tăceri mistuitoare
Ce molcom le presară apusul clocotit,
O flacar-a iubirii vrea să mi-o înece-n mare
Să-mi stingă dragostea, să-mi ia tot ce-am iubit.


Toți unicorni-aleargă, după scântei lucite
Ce sar din focu-ncins, să-și prindă-n coama lor
Sunt stelele din lacrimi ce le-am vărsat, iubite
Și vor să mi le ducă pe-aripă lor în zbor.


Am vrut să-ntreb apusul, de-oi mai iubi vreodată
Va arde-n flăcări mari de inimă mi-oi frânge?
Dar se scufundă-n mare cu unicorni deodată
Nu-i păsa lui nicicând că cerul îl va plânge.


E trist, mocnește încă, se-ascunde după nouri
Dar pâlpâie tăciunii, în margine de mari,
Vrea să-l mai aștept, să-i fur razele-n râuri
Să oglindim păduri și codru-n patru zări.


Pălește-a ta culoare, prin umbrele din crâng
Tânjești după iubire, apusule bătrân,
Vrei să coborî din ceruri, pe-aripi de unicorni
Să fii cu mine-alături și-n brațe să m-adormi.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu