duminică, 23 martie 2014

Rătăcire ...


versuri

Loredana Vițelaru Nicoleta


montaj

Sandu Alrox


muzica

Ennio Morricone






și dacă ar fi, să fiu sărut pe o petală nemurita
ce veșnic își presar-al ei parfum în veșnicii,
și în răcori de rouă în clipă asfințită
să te adorm în patul nopții, tu ai să vii ?


să nu mai fiu eternă voce tristă
ce-n zbuciumul lăuntric se ascunde după șoapte
și să îți cânt pe margine de tâmplă răsăritul
cu glasul umezit de-a mea iubire-n colț de pleoape.


să împletim în șnururi arginții dorință
cu brațe buimăcite de atâta dor nebun
să te înec în marile întinse din lacrimi de strigare
și-a dragostei licoare s-o bem, să fim doar un.


un curcubeu al nopții să fie ochii noștri
și-n mii petale așternut sub trupurile noastre
îmbăta-mă cu-a lor parfum din ține
iar eu te-oi înveli cu praf de astre.


mai lasă-mă o clipă să-ți fiu eu rătăcire
chemările din mine să-ți fie tălpi de zbor
și să oprești tu timpul în altă lume tristă
iar noi să fim petală sărutului de dor.


s-apoi să lași să curgă în șiruri de mătăsuri
priviri scânteietoare cu glasul din tăceri
să fiu din nou sărutul din flacără iubirii
în palmă ta petală a veșnicii chemări.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu