vineri, 21 martie 2014

Perpetuu


versuri

Aura Popa


montaj

Sandu Alrox








Cât număr taine-n palma risipirii


De umbra-mi se lipeşte blând lumina


Mi te-amintesc rupând toţi trandafirii


Şi pentru mine devastând grădina






Mi te-amintesc cu dansul în privire


Punându-mi paşii la-ndemâna verii


Şoptind poeme ninse de iubire


Făcând din roze-un soare-al mângâierii






Şi văd iar parcă stânca nerăbdării


Cum o mutam din loc, fără clipire


În doi rupeam din iarba nepăsării


Şi-n lut puneam seminţe de-amintire






Mă văd râzând ! În braţele deschise


Un curcubeu de stări ameţitoare


Se răsfăţa punând antet în vise


Din linişti albe, ademenitoare






Cât număr taine-n palma risipirii


De umbra-mi se lipeşte blând lumina


Te văd pierzându-mi raiul împlinirii


Mă văd udându-ţi încă rădăcina











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu