sâmbătă, 22 martie 2014

În locul fără nume



versuri

Angelina Nădejde


montaj

Sandu Alrox


muzica

Alain Morisod




În locul fără nume

Angelina Nădejde



Mă-nchid ades în mine ca într-o închisoare,


Pun gurii lacăt greu şi inima în lanţuri,


Fac sufletului trist − tihnită-ascunzătoare


Şi nu mai vreau să văd ai neputinţei valuri.






Pun ziduri peste ziduri pe umerii îndoielii


Crezând că-mi va fi bine strivind-o cu uitare,


Las florile iubirii s-acopere vitralii,


Din amintiri şi lacrimi îmi construiesc altare.






Refuz să simt dureri ce-ar încerca să intre


Prin petece de viaţă ce-mi înfăşoară trupul,


La porţile trăirii pun nesfârşite filtre


Şi-mi ninge cu durere şi infinit e timpul.






De şi-ar dori să vină vechi cerşetori de vise,


Le voi deschide uşa atunci când primăvara


Va cerne cu lumina peste speranţe stinse


Şi-oi înflori din nou ca-n vremi de-odinioară.






Nu încercaţi să bateţi să ies cu voi în lume,


E-atât de bine aici când viscol e afară,


Lăsaţi-mă să dorm... în locul fără nume


Să se topească-n mine tristeţea glaciară.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu