vineri, 14 martie 2014

BALADA PESCĂRUȘULUI


versuri

Loredana Vițelaru Nicoleta


montaj

Sandu Alrox


muzica

Dana Dragomir






De ce te-agiți, tu, mare, spumegindu-ți malul,
A cui durere plingi, de îți înalți tu vălul ?
Unde-ți pierzi tu luciul și glasul lași în larg ?
De ce zaci în furtună și valuri ți se sparg ?


Ți-alungi, tu pescărușii ce-ți cîntă în balade,
Cînd asfintitu-ți pune, în plete, diamante
Tu le sfărîmi îndată cu vocea-ți furioasă
Nu vrei s-asculți omagiul, de parcă nici nu-ți pasă.


Eu ... ți-am trimis pe vînt, să-ți dea tot ce mi-ai dat
Și ultima fărîmă, într-un refren cîntat.
Un ultim pescăruș, ce-l ții în palma ta ...
Să nu-l alungi vreodată, căci e iubirea mea.


Ți l-am lăsat în grijă, nu l-am știut ... iubi,
I-am frînt a lui aripă, n-am vrut eu al răni.
Sau, poate ... mult prea mult, în zbor eu l-am purtat
Dar n-am știut eu mare, durerea ce i-am dat.


Acum ți l-am întors, în largul tău să-l porți,
Să-ți cînte cu-al meu glas, în mii și mii de nopți.
Să nu mai plingi, tu ... mare, durerea mea vreodată,
Căci nu mai vin să-ți cer, iubirea-nlăcrimată.


Voi scrie sus pe cer, în fiecare-apus
Baladă pentru el, cu pana ce i-am smuls
Să-ți cînte pescărușul și aripa să-i crească
Să se înalte-n zbor ca pasărea măiastră.


De supărări ești neagră și-n stînci te tot lovești
Sub razele de luna, iubirea mi-o jelești,
Dar trist ți-e glasul tău și-n suflet mă străpunge,
Chiar de-n adînc tu plingi, în inimă mă frige.


Să nu mai plingi tu mare, nici tristă să nu fii,
Căci n-am să mai iubesc, alt pescăruș, de-o fi,
Ți-am dat tot ce-am avut, nimic nu mi-a rămas
Să-ți cînte pescărușul, iubirea cu-al meu glas.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu