joi, 28 aprilie 2016

Neîncredere


Mădălina Elena Barbu







Cu neîncredere te uiţi în ochii mei
Şi-atunci încep ca să mă tem de mine
Ardeau cândva în loc de ochi scântei
E rece acum tăciunele ce-i ţine.



Poate de vină-s ploile din noi
Prea mare-i depărtarea de la soare
Împovătaţi cu rătăciri, nevoi
Zidim îmbrăţişări din umbre pieritoare.



Dar cum şi nopţile se pierd în zile
Iar zilele sparg întunericul din noapte
Las clipele să lunece umile
Ca blânde adieri atinse doar de şoapte.



Pe viaţă am jurat că n-am să mor
Dar am uitat curând de jurăminte
Cu fiecare moarte, mai mult mă înfior
E tot mai negru parcă culcuşul din morminte.



Cu neîncredere te uiţi în ochii mei
Făcând din viaţă ocnă am uitat
Că ne priveam cândva, cu sete şi scântei

Că toate-s trecătoare, e foarte adevărat.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu