vineri, 29 aprilie 2016

Scrisoare durerii


Liuba Sârbu








Mă-ntreb: cum oare m-ai ales,
Să sufăr în tăcere?
De ce-mi pătrunzi în grai și-n mers ?
Nu ți-e de-ajuns durere,



Că sufletul mi l-ai trântit
Pe drumul gârb al vieții?
M-ai frip și-atunci când am iubit
În pragul tinereții.



Nici când nemernici m-au trădat
Nu m-ai lăsat în pace.
Durere! tu nu ai alt pat?
Sau doar de-al meu îți place?



De-aceea vii pe înserat
Și îmi aduci aminte,
De clipe când n-am ascultat
A maicii dragi cuvinte ?



Vrei să încep a te urî,
Durere nemiloasă ?
Știu, astfel nu te-aș amărî.
De ură, chiar nu-ți pasă.



Atunci te las în legea ta
Să vii când nu mi-e bine.
Sufletul nu-l pot încuia,
Prin el intri la mine.



Dar de n-ai fi putut intra,
Oare aș fi ajuns,
Să simt cum bate inima

Cerului în apus?


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu