duminică, 24 aprilie 2016

Voi căuta, voi asculta


Adriana Achihaei Botez








Voi căuta şi voi încerca să calc
în viaţă numai pe cărările iubirii în
ciuda tuturor spinilor otrăvitori.
Mă voi înconjura în viaţă de florile
spirituale ale sufletelor bune
ca să-mi lumineze viaţa şi
sufletul atunci când este trist.
Voi spulbera praful răutăţilor din
jurul meu ca vântul,
Ploaia să spele
tot ce-i urat şi rău.
Voi aştepta curcubeul şi mă voi
înalţa în spirala luminii şi a culorilor
sale.
Voi asculta ciocârlia, murmurul
de izvor şi-mi voi umple
inima de frumos.
Voi căuta lumina înţelepciunii,
iubirii, bunataţii, dăruirii,
Voi dansa valsul armoniei.
Voi mulţumi lui Dumnezeu şi mă
voi închina cât voi trai şi dincolo, la fel.
Sufletul meu nemuritor să fie mereu
într-o melodie, într-o armonie
şi să valseze pe aripiile

îngereilor.

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu