vineri, 29 ianuarie 2016

Clipa cernită prin ochiul de cristal

Lazar Violeta Sabina









Tu, iartă-mă că n-am avut curaj să-ţi mărturisesc
Cât dor și câte lacrimi scălda anotimpul singuratic,
În bruma cernită din globul ocular, genele trosnesc
Sub greutatea gândului, am devenit acest pustnic.



Doar iubita lună știe cât am plâns și am blestemat
Urma pașilor ce mă-ndepărtau de ținutul înverzit,
Rătăcind prin păduri de mărăcini, eu te-am căutat,
Neștiutor fiind de raza ce-n taină te-a convertit.



Când șoapta mută răscolește prin file nedescrise,
În vis, o adiere blândă îmi săruta pleoapa obosită,
Iară un blestem se-abate peste tâmplele-mi ninse
Ce nu mai știu de odihnă și gândurile le frământă.



Ascult tăcerea unui strigăt frânt de seceta vremii
Și ochii s-adapă cu roua căzută pe frunzele pătate,
O ultimă șoaptă rămâne-ntemniţată de malul mării,
Ca oglindirea lunii să-ţi amintească de clipele furate.





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu