marți, 26 ianuarie 2016

Longevivă


Mărioara Flaiș








Fiindcă am mâncat urzici,
Carne... numai uneori,
Am o sută fără cinci
Ani... dar fără sărbători.
Fac șpagatul și sar coarda,
Am atu fovoritor,
Inima îmi e petarda
Pregătită de amor.
Port tricouri șugubețe
Să dea bine la privit,
În a patra tinerețe
Mă apuc și de iubit.
Am speranță și mi-e pasul
Niciodată prea grăbit,
Timpul nu-mi măsor cu ceasul
Și nici nu m-am pusnicit.
Nu am timp de dat pe apă,
Nici de știrile cu proști...
Numai de trăit îmi scapă,
Nu ai vrea să mă cunoști?
Fac o mică adunare...
S-au dus toți de leatul meu,
Nu știu ce planuri mai are
Și cu mine, Dumnezeu.
Oricum, nu-mi este destulă
Viața pentru câte-aș vrea,
De nimic nu-s prea sătulă,
Infinit din viață-aș bea.
Nu privi pe sub sprânceană
Și nici nu te prea crucii,
Recunosc; sunt coțofană!

Fac ce vreau cu viața. Și?!


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu