vineri, 22 iulie 2016

Lanţul dezamăgirilor

Angelina Nădejde








De nu plecai,
aş fi stat de veghe
tristeţilor tale nărăvaşe
ca o herghelie de cai
lăsaţi slobozi pe un câmp de maci
în plină floare.
Doar că la mine, hălăduiau prin
suflet.



Bolnavă de o sinceritate nevindecabilă,
aş fi îndurat rătăcirile inimii tale
prin mărăcinii micilor trădări,
supravieţuind.



Confuz chemărilor mele
ai decis să pleci spre o casă a iluziilor
de tot felul.
Cu ferestrele sparte,
luminată ca un brad de Crăciun
te-a ademenit cu beteala multicoloră
a promisiunilor.



Universul meu
prea strâmt pentru
deşertăciunile tale...
Tu, călător clandestin,
ai trecut doar să tulburi poezia inimii mele,
transformând-o în urlet.



Am crezut,
că undeva se va rupe veriga slabă
din acest lanţ al dezamăgirilor.
Uscată de aşteptări, creanga speranţei a cedat
lăsând iubirea suspendată între două lumi nemărginite,

a mea şi a ta!




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu