joi, 28 iulie 2016

LUMINA

Adriana Achihaei Botez









Flori de gheaţă mi-e sufletul
Venit la focul dragostei
Să se topească bătând
la uşa casei tale.
Nici macar nu ştiu
dacă mă aştepţi ..sau nu.
Am căutat peste tot adevărul
În faţa adevărurilor sugrumate
de trecerea timpului
Dar oare ce poate fi mai frumos,
decât adolescenţa?
De la tandreţea de atunci ,
şchiopătam amândoi.
Când ne-am jurat iubire veşnică
În faţa sfinţilor .
Port în braţe iubirea aceea ..
a ta, a mea,
La întretăierea drumurilor noastre,
apare speranţa, cu soarele dimineţii.
Te văd pe tine timid,
Luându-mi mâna şi strângând-o
ca-ntr-un cleşte, îmi spui:
- nu-ţi mai dau drumul!
Nimic mai măreţ decât spectacolul
pe care-l trăim..mai aproape de Zei
Dincolo de fereastra destinului
există un echilibru
O lumină ce ne orbeşte şi sărim
unul în braţele celuilalt
Căutând ce am lăsat în urmă,

când şchiopătam, IUBIREA!





























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu