duminică, 10 ianuarie 2016

Apa asta ne-ncepută

Luiza-Adriana Grama








Ia apa asta ne-ncepută, Doamne,
Căci nu există vas să o cuprindă,
Mai dă-mi din primăveri și ia din toamne,
Dă-i inimii răgaz să se aprindă.



Din cer ia două stele de se poate
Căci pe pământ sunt felinare stinse,
Nu mult, puținul dă-mi din toate
Și dă-mi plăceri de patimi neatinse.



Ia-mi pașii-aceștia ce mă duc spre moarte,
Ia-mi nopțile de veghe în tăcere,
Ia-mi plânsul stins și-nchide-l într-o carte
Și dă-mi, de poți, și stropul de plăcere.



Dă-mi altă cruce, nepurtată încă,
Lumini s-aprind pe cerurile mele
Și fă-mi, de vrei, din noaptea cea adâncă,
Lăcaș de-nchinăciune printre stele.



Ia apa asta ne-ncepută, Doamne,
Și du-o în deșert la piramide,
Acolo nu-s nici primăveri, nici toamne,

Și ochiul lumii peste timp se-nchide.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu