sâmbătă, 7 noiembrie 2015

Băgău (33)


IOANA BRADEA




halo!?! tu eşti aia care se fute prin telefon?

... ăăă, cred că da

atunci fute-mă!

te fut iubitule, cum să nu? dacă e cu imperative din astea categorice şi absolute, te fut! unu’ doi trei şi! aaaah! ce pulă bună ai, iubiiitule, pe toată o vreau în mine, hai, freac-o de pizda mea... mmm, aaah... stai puţin iubitule, mi se pare că...

alo! bună seara, mă cac în pizda ta!!! şi îmi trînteşte receptorul cu toată furia acumulată de el în vreo 30 de ani de existenţă pe meleagurile mioritice şi ondulatorii ce să mai zici în situaţii din astea? bine că măcar bună seara mi-a spus la început, bine că măcar introducerea a fost atît de suavă şi puţin prevestitoare, ea ce mai îndulceşte gusturile din urmă, care, în general, nu se discută, se execută bine-nţeles, tu ce crezi, Costel?

Cred că din cauza intimidităţii mele nu mi se scoală nicicum cu prietena mea, cu nevasta n-am probleme, funcţionează puia, da’ cînd vreau să fac sex cu prietena mea... sau, mă rog, amanta mea, sau cum să-i zic? nu mi se scoală, pur şi simplu nu mai am vlagă, e penibil...

Mda, intimiditatea asta... da’ dacă ţi-o fi făcut nevastă-ta farmece? La asta nu te-ai gîndit?

Farmece? Nu, la asta nu m-am gîndit

Andreea, da’ dacă îţi apare aşa... un pensionar pe portativ acolo tu ce faci?

Ce să fac, Nicule, vorbesc şi cu el, încerc să-l cunosc, să aflu cum gîndeşte, uneori poate să fie mai mişto cu un pensionar decît cu un puştan de vîrsta mea, eu întotdeauna am zis-o da’ nu mă crede nimeni

că bine zici măi fată, gîndeşti bine să ştii, am aici în caietu’ cu procese verbale o poezie am văzut pe cer o stea şi mi-ai spus că-i steaua ta toată noaptea o privesc şi la tine mă gîndesc! să-ţi pun acum o muzică, să vezi tu ce te îndrăgosteşti imediat de un moldovean sadea!

bine, pune-mi o muzică, da’ să nu fie tristă că-nnebunesc de tot, bagă ceva vesel

manele e bine?

eeei, nici chiar aşa, Nicu dragă! bagă altceva, orice numa’ să


se termine odată cu tăcerea asta mizerabilă

care tăcere mă Andreea? eu vorbesc, tu vorbeşti

ei ele vorbeşte

auzi, mai am un semn de mirare asupra mea, voi ăăă sînteţi sau nu sînteţi ăăă curve? că... ai o limbă cam depravată, măi fată, nu te supăra că-ţi spun, uite c-am derutat de la subiect

nu mă supăr, Nicule, cum dracu’ să mă supăr, ai şi tu dreptatea ta - zîmbesc plictisită, mă ridic de pe scaun să-mi dezmorţesc fundul, las receptorul pe scaun, las ţigara în scrumieră şi mă îndrept alene spre filtrul de cafea, nimic nu se compară cu o cană uriaşă de lichid amărui ţinut în priza fierbinte la orice oră din noapte şi mai ales atunci cînd încep gîndurile să se înfăţişeze goale şi cînd îmi vorbeşte cavalerul aşa de mişto încît sclipesc în aer gîndurile lui ca nişte baloane de săpun şi cu toate că ard pielea baloanele dracului uite că nu-mi vine să mă întind totuşi ca o mîţă flămîridă spre genunchiul lui nu mi se scoală sîngele în priviri în picioare răscolite în taina care uneşte doi oameni în patul meu strîmt ohoho ce bine era să adormim înghesuiţi acolo - alooo, Andreea, m-ai lăsat singur pe fir!?! te-am supărat, drăguţo de nu mai vrei să vorbeşti cu mine?

scuză-mă, Nicu, mă gîndeam că eşti un tip aşa de interesant totuşi

gîndire liniştită îţi doresc! da’ vezi că prea multă gîndire strică la casa omului

ştiiiu, ştiu, noaptea asta luminoasă o fi de vină pînă dimineaţă ne trezim gata plasaţi într-o curbă adîncă a fiinţei din care eu mă gîndesc pe mine tu te gîndeşti pe tine din capcana asta mută n-o să scăpăm noi cu una cu două ne intersectăm în aparenţă într-o aparenţă firavă cît o voce, cît sunetul care compune timbrul unei voci într-o suprafaţă a conştiinţei ne-am putea întîlni sau într-o undă a suprafeţei plane sau chiar într-o suprafaţă ondulatorie cu gust ciocolatiu - hai să facem şi noi un sex anal, sau un cunilingus să ţi-o montez aşa, la gaura intimă

la gaura intimă e ocupat acum, măi dragă

atunci să mi-o sugi... să ţi-o introduc pînă în omuşor... ăăă? e dulce, nu? uite ce cap mare are puia mea!

mie-mi spui! este extrem de gustoasă... iubitule, ai dreptate şi gem în şir indian de şase, şapte ori, pînă-1 aud că începe să vorbească sacadat, e clar, are o pulă grozavă în mînă şi vreau s-o ling pe toată, îmda iubitule, vreau să te ating cu buze umede, să te sărut... să ne înţelegem onoarea pustie prieteni să plătim, dacă trebuie, cu zările noastre, cu palmele să-ţi freci pielea de catifea neagră jupuit spînzurat de glandă de lustră de coasta ei, sare timpul de pe un portativ pe altul, înfometat se strecoară timpul printre bile negre litere negre muzici surde muzici surde cin’ le ştie le aude şi miroase tutunul de prost-gust, miroase muzica, miroase otrava şi carnea mea, duhneşte totul, totul pute, iubitule! băga-te-aş în coşciuge de vise moarte răscoapte trădarea, cu energia suptă din oglindă îmi crapă capul şi fisura se prelungeşte dincolo de marginea craniului dincolo de oasele mele vomate pe drumuri chircite, o, simfonia na melodia, o irmao - se tînguie prima bocitoare din corul antic, o irmao.,.

aşaaa, hai, suge-o repede! imită mai bine că de aia plătesc telefonu’, ce dracu’?!

ce să fac? rămîn cîteva clipe cu vocea suspendată-n aer, de data asta m-a luat prin surprindere, eu credeam că se masturbează omu’ pe nesimţitelea pe bune pe rupte şi cînd colo ştie el prea bine ce se-ntîmplă, nu mai gîfîie, şi-o fi dat seama că a încălcat regula jocului că-n orice încăpere a palatului ai voie să intri, numai în odăiţa aia mică nu, pentru că vei plăti scump de tot curiozitatea ta, o vei plăti cu viaţa deci bagă de seamă ce faci aaah, iubitule, aşaaa, fute-mă, mdaaa, ce bine pleoscăi din buze şi scot din mine tot felu’ de sunete numa’ s-o belesc între buzele meleee... ne-am revenit amîndoi repede, ne-am prefăcut că nu s-a întîmplat nici o fisură, nici un surîs aaah, iubituuule bagă-ţi puia adînc în văgăuna mea, aşa! fute-mă, trage-mă mai aproape

gata, acuma ţi-o introduc în pizdă

ooo, da! introducere în pizdă, cum ai spune introducere în semiotică sau introducere în amniotică

da, acuma vreau să-ţi zgîndăr pizda

aaah

mai tare, că te fut de nu te vezi!

aaah!...

e bine!

aaaaaah, da!!! răcnesc ascuţit, îl impresionez definitiv aşa că se uşurează tolănit în fotoliu probabil se chinuie să-şi tragă izmenele la locul lor acuma sau îşi aranjează pula fericit în chiloţi şi trece la întrebările de baraj

ce fotbalişti îţi place ţie?

mie? nici unul, cum pizda mă-sii să-mi placă un fotbalist?!

băi! n-ai înţeles! eu te întreb aşa, ca frumuseţe, ce fotbalişti îţi plaaace!?

ah, ca frumuseţe? păi de ce nu zici aşa de la-nceput?! ca frumuseţe nu-mi place nici unul

tîmpită eşti tu! mie-mi place Hagi rău de tot. Şi-mi place şi bengănbir, da’ nu prea mult, că apoi moare mintea şi intră în acţiune băutura şi fetele blonde încă îmi place, tu eşti blondă? hai, măcar atîta să fii şi tu, că-n rest, vai steaua ta! ce păcat că nu ne putem întîlni, că dacă te-aş fute pă bune măcar o dată, apoi cu salteaua după tine ai veni să mă cauţi! şi cu oala de sarmale cu tot...

mda, ce păcat - începe din senin să-mi cînte la telefon, îmi întind picioarele la dezmorţit, pun telefonul pe speaker şi mă duc să fac pişu să nu mă cauţi acasăăă că am copil şi nevaaastă

te rog nu telefona
că mai dau şi de beleaaa!
rîd cu tine şi glumeeesc
să nu crezi că te iubesc!
florăresele fac bani că vindeee...
Eşti o zînă eşti o stea,
vreau să fii numai a meaaa - din baie îl aud şi fără să-mi dau seama încep să bat ritmul cu papucul pe gresia albastră, îmi sprijin obrajii în palme şi mă tot minunez cum naiba reuşesc să calc trotuarele în picioare de mă stropesc în haaalu’ ăsta cu noroi pe blugi de la călcîie vreo douăzeci de centimetri în sus măsor cu degetu’ picăturile de noroi uscat, s-a oferit Ani să-mi dea o pereche de iegări negri pînă îmi curăţ eu blugii cu un pic de apă, fugi de-aici că io nu mă schimb - hai, fată că sînt curaţi, ce puia mea, sînt cîteva plase ascunse după uşă în care îşi ţin ele hainele de schimb, cîte-un tricou, o bluză mai largă, ciorapi mai groşi sau pantaloni vechi care nu se mai pot purta pe stradă - dă-i în pizda mă-sii de blugi, nu mă schimb! că doar nu-s în casa mea ca să-mi dau jos toate cele şi să mă simt bine în hainele care-mi plac, sîntem la serviciu! las’ că-i curăţ eu mai târziu, futu-i, nici să te pişi nu-ţi mai vine în condiţiile astea îmi iese o casetă la sfârşitul lunii, ţii minte numele meu? Marian Puştiul, sau Marian Lăutaru’, stai să-ţi mai zic o cîntare că ai voce sexy şi să vii după spectacol în spate la autografe bine?

pe tine nu te pot iubiii,
oricît mi-ar cere inimaaa
nu te primesc în viaţa mea
că fiincă eu nu pot uitaaa
că de-aş minţi m-aş ruşinaaa! ce zici? vii să-ţi dau un autograf? 

îmi doresc foarte mult să te contactez fizic, să ştii că ascult şi operetă...

operetă...?

da, Bach, Mozart, ăştia din top, Pavarotti, sînt cam brunet, eei drept... brunet de tot... adică rrom, ce mai! da’ asta nu conteşte prea mult, nu? că în rest am o inimă de aur...'

da, te cred, stai un pic, a mai venit cineva cu noi pe fir, bună seara, eu sînt...

„Geme la maxim că altfel înnebunesc!"


„Haoleu, trăi-ţi-ar neamu’, fute-mă repede să nu înnebunesc eu înaintea ta..."



va urma















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu