sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Pilulizare


Mărioara Flaiș







În satul meu, de-o vreme plouă, plouă,
Sau de nu plouă, ninge negreșit,
Găinile fac crize și nu ouă,
Iar eu nu știu de ce m-am lenevit.



De plictisit nici nu mă simt în stare...
Că am, desigur, și eu internet,
De la o farfurie zburătoare
Montată de un nene...pe closet.



Învăț cum să devin mai rafinată,
Am și „Yutub„, și „gugăl„,și „fesbuc„,
Văd ce mai face lumea rău famată,
Și cine-i bun de dus la balamuc.



Am dat peste un site de agățare,
Unde-și gășeste omul partener,
Dar e aglomerat în disperare
Cu tinerei la care...nu mai sper.



Dar în final, e tot o tevatură,
Nici popii nu își văd de-al lor castron,
Mă răzvrătesc și fac câte-o prescură...

Dar în final, mă doare la șoșon.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu