miercuri, 11 noiembrie 2015

IMPRESII


Dana Ene







Pentru că zilele sunt oarbe,
Din când în când, iar eu cobor
Privirile în pagini albe...
Am să îți las, în dar, un măr!



Pentru că flori de păpădie
Străbat văzduhul, apoi mor,
Îngânând ploaia pe câmpie...
Am să îți las, în dar, un măr!



Pentru c-au scuturat salcâmii,
Ciorchini de melci albi pe pridvor,
Și parfumați îmi sunt plămânii...
Am să îți las, în dar, un măr!



Pentru că 'nalte simțăminte
Nu încap în matca vorbelor
Redefinind a lor sorginte...
Am să îți las, în dar, un măr!



Pentru că vremea cade-n noapte,
Ca un întortocheat răzor,
Adun minutele-i prea coapte
Și am să-ți las, în dar, un măr!



Pentru că sunt o visatoare,
Adepta unui adevăr,
Pe frunza verde de cicoare
Să-mi lași impresii despre măr!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu