duminică, 15 noiembrie 2015

în caravanele paradisului


Gina Zaharia







dulcea mea depărtare
sunt eu vinovată că s-au îndrăgostit toate țărmurile deodată
nu vezi că port boabele fericirii tale
cu un curaj demențial
fără să știu cât fără să știu până unde



gleznele mele palmele tale sângele nostru în toți macii
voi ține un discurs despre asta
acum îmi vin cuvintele mă imploră să le șoptesc
să nu uit nici iedera care ne ține captivi cât să te strig
deasupra munților
în șuierul vântului
în clocotul norilor
cu flori de păpădie din neamuri de alb



vâltoarea să-mi umple pieptul cu tine
să-mi strâng privirile stângace să le duc mai încolo
din ele copaci să se întâmple
sălbatici și roditori
în miezul deșertului în potcoavele ploilor în minunea din tăcerea a treia



când luna va coborî în adâncuri
să-mi spui ca-i a mea
în serile reci s-o îmbraci cu tine s-o urmez în caravanele paradisului
unde vulcanii cântă la pian

cu inima ta












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu