duminică, 22 noiembrie 2015

Iubește timpule


Bogdan Elena Simionescu






Mi-e timpul aventurier,
Modern cavaler!
Iubește infinit,
Este foarte fericit!
Aseară mi-a venit altfel împarfumat,
De valurile mării sărutat!
Patimă are,
La a ta îmbrățișare.
Ar fi un chin,
În clepsidră să mi-l închid.
Se lasă scufundat,
În tăcerea ta, ce minunat
Se simte în ea,
Îi simte subtilitatea!
Timpule, ador să dăruiești,
Se vede că din mine trăiești!
Parcă ești titirez,
Timpule amorez,
Când în cale vezi,
Flori cu ochii verzi!
Iubește timpule, iubește
Sufletul tot mai mult întinerește!
Mă uimești
Și noaptea o vrăjești,
Că-ți stă pe mâini ca o copilă,
Din priviri îți mai citește o filă!
Eu îți fac stele,
Din versurile mele,
Pe care le oferi,
Cui iubești, timpule aventurier!
Iubește, iubește infinit,

Timpule, fii mereu fericit!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu