marți, 17 noiembrie 2015

Iubirea fără zori


Daniel Luca







Pe străzi ard felinare obosite,
Sărutul nopţii le dezmiardă...
Încerc să te ascund în minte,
Ca visul meu să nu te piardă!



Sunt tot aici şi-aici voi fi mereu,
Pe margine de ,,bun rămas!"
Nu pot să-ţi spun că-mi este greu,
Îmi amintesc de al tău glas!



Îţi las zefirul asta seară,
Cu ochii trişti el mă priveşte iar,
Ecoul paşilor se-aude afară,
Să-l mai ajung este-n zadar!



Poate că astăzi treci grăbită
Pe-aleea noastră de-altădat',
Tu eşti la fel de-ndrăgostită
Chiar dacă anii au plecat!



Ne mai vedem întâmplător,
În gânduri iarăşi te opresc...
Îmi păcălesc aceelaşi
Cu două vorbe: ,,te iubesc"!



M-aş rătăci prin amintiri,
Dar fiecare are drumul lui,
Te-ntreb tăcut doar din priviri,
Însă nu ai nimic să-mi spui!



Doar vântul rece ne trezeşte,
Copii nu suntem şi tu ştii...
Tu ai pe cineva ce te iubeşte,

Dar eu te-aştept şi azi să vii!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu