duminică, 1 noiembrie 2015

Am înţeles!


Ghitescu Lamureanu Elena







Am înţeles că destinul e o taină,
nu poţi pătrunde neinvitat nici măcar în soarta ta.



În viaţă tot ce se întâmplă iese dintr-un rost prestabilit
de aceea nu eşti singur niciodată.



Am înţeles că e de ajuns să dăruieşti munca sufletului tău
şi mişcările inimii ca valurile duc vestea, din aproape-n aproape,
spre cei asemenea ţie.



De atâtea ori m-am rostogolit din vinerea de ceaţă şi chin
direct în duminica sfinţită de roua iubirii
şi am înţeles că nu poţi creşte decât în cerc,
trăind ucenicia anotimpurilor care nu obosesc să-şi urmeze unul altuia.



Cu eforturi mărunte şi repetabile am construit un dans curtenitor
să mă apropii de tine, Poezie, dar am înţeles că adevăratul poem
nu-l voi scrie eu niciodată,

El se intâmplă, tuturor, în aşteptarea luminii!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu