marți, 3 noiembrie 2015

Ceața


Sandu Alrox






Este în sfârșit aici.



După o lungă așteptare în cele din urmă a venit la mine.



Dragă, soră dragă, pentru ce ai venit așa de târziu?
ce a împedicat drumul tău,
spre mine și la noi toți?



Ca întotdeauna
ai sosit liniștită și calmă,
în întunericul nopții rece ai făcut drumul
sărind râurile pământului.



Ai sosit în cele din urmă dragă soră.



De mult timp așteptam sosirea ta.



Ce-ai de spus?



Ce locuri ai vizitat până acum?



Unde ai fost?



Ştii sora, am dorit mult să te revăd,
să te simt,
să te ating.



Prinde-mă în îmbrățișarea moale.



În cele din urmă ai venit,
acum spune-mi cât timp stai?
sau în câteva ore vei pleca deja?!



Dragă soră
am câteva lucruri să-ți spun!



Și totuși, multe știi!



Dar, probabil, după mult rătăcire
acum eşti obosită.



Nu vreau să te deranjez
nici chiar cu durerile mele de cap.



Acum te voi lăsa să te odihnesti
și mâine dacă încă vei fi,
apoi mâine vom vorbi
despre problemele mele.



Noapte bună dragă soră,
fie ca alb-ul tău, cu a lui îmbrățișare
să ne învăluie pe toti,

inclusiv pe mine.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu