luni, 2 noiembrie 2015

Scrisori de la fereastra mea...


Shanti Nilaya







Văd pân' la tine peste ape
-cu gândul bun te urmăresc-
Cum îți cânți viața, vals pe clape,
Și note-n praf stelar plutesc
Ca-n vânt ce duce și adie
Eu briza lor s-o simt acum,
Văd pân' la tine, ma sfâșie
Cum plânge cântecul pe drum...




Și dacă îmi mijesc verzi ochii
Se îngustează calea lor,
Peste arcadele de timpuri
Pătrund aievea, mă strecor,
Învârt cu mine caruselul-
De mâna ta mă prind și sar
Din amintire-n amintire,
Din minutar... în minutar




Cum le purtai, tăcute valuri,
Ca un corsar- trăiri și dor-
Pe mine mă duceai la baluri
(vals vienez în alb decor)
Mai văd acum ce altădată
Firesc trăiam, iar tu făceai
Din orice pagină nescrisă,
Un epilog la colț de Rai!




Și nu mi-era de mine parcă-
În miezul nopții mă trezeam...
Treceam ca umbra cea mai vagă,
Creioanele ți le-ascuțeam
Și pagini rânduiam minunii
Pe masa ta, cea de demult,
Să ai, când scrii în raza Lunii-
Creioane și-azi mai simt s-ascut!




Dar sunt departe-n vremi și-n spatiu...
Nemăsurat curs stă-ntre noi,
E rândul meu să nasc poeme
Și să le-arunc în mare-apoi,
Un naufragiu de dor încă
E toată clipa... și aș vrea
Măcar să poți primi prin timpuri
Scrisori,... de la fereastra mea !



R:
Alb mă iubești, roz mă iubeai
Și ne-nvârteam, mă învârteai
Valsam cu trupul tot pierdut
Te-aș mai iubi, tu m-ai fi vrut
Alb te iubesc, roz mă iubești

Și toate sunt doar vals,... povești
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu