vineri, 25 martie 2016

singurătatea nu e cea mai rea fiinţă de pe pământ

Adi Filimon









mai sunt destule care să-mi ia câte puţin din suflet
ce mare suflet pare că am
dacă pot să cuprind atâta trădare
singurătatea locuieşte demult cu mine
împărţim aceeaşi casă aceiaşi bani aceleaşi nopţi
prin care trece ca fulgerul o spaimă de moarte
de-aceea stau cu ochii deschişi până când întunericului
i se face milă şi-mi ţine palmele în pântecul eviscerat
şi-atunci un fel de durere ca plumbul de grea mă sfâşie
şi mă cheamă din nou în carnea ta Doamne
să nu mă laşi să plec noaptea în cămaşă de sac
şi-n picioarele goale ca un nevrednic de milă
cel puţin bate clopotul mare din turlă
căci nu mai e nimeni de veghe acolo

dă-mi un bănuţ de aur şi-un opaiţ aprins în loc de mână


























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu