joi, 19 mai 2016

Porţi de azur



Daniel Luca








Cântec de suflet, cântec de dor,
Dă-mi voie să-ţi spun, bună seară!
Când zilele trec şi florile mor,
Eu nu mai găsesc primăvară!



Mi-e sete de tine şi plec pe cărări,
Prin iarba din ochii tăi verzi!
O lacrimă cade prin adieri,
Te-strigă din nou să mă vezi!



Apusul te cheamă când serile vin,
Pe câmpuri plând macii în noapte!
Vino prin ramuri când este senin,
Să-luăm cireşele coapte!



Prin părul tău trec iarăşi zefirii,
Te strig să m-audă de-acolo şi ei!
Nu ştiu de ce azi plâng trandafirii,
Petale lor rătăcesc pe alei!



Adă-mi te rog parfumul din vise,
Să simt că eşti numai a mea!
Vântul se joacă cu două narcise,
Cu umbrele serii de catifea!



Doar stele de foc sărută uitarea,
Când farul la ţărm străluceşte!
În zări te aştepta tăcută doar marea,
Să-ţi spună ce mult te iubeşte!



Se-aud pescăruşii ce ţipă în larg,
Nisipul sub talpă se frânge!
Vin valuri albastre care se sparg,
De-o stâncă ce încă mai plânge!



Iubito, dă-mi iar dimineaţa-napoi,
Pe buze lasă-mi un deget, timid!
Pe scări de sublim urcăm amândoi,

Când porţi de azur în cer se deschid!
























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu