duminică, 15 mai 2016

Sărut în ploaie



Violeta Jumătate








Ți-am dat un sărut în ploaie
Ca să-ți aduci aminte de noi
Pentru atunci când se-ndoaie
Ceasornicul pentru amândoi.



Vom pluti pe aripi de vis
În iubirea ce ne cheamă
Sărutul ne-aduce-n paradis
Și nu vom avea vreo teamă.



Te voi îmbrățișa și-atunci
Când cerul pentru noi va cădea
Vom fi-n eternitate prunci
Ai unui destin asemenea.



Te aștept în inima mea
În lumina zilelor noastre
Să-nvățăm în doi, dragostea
Mirajul din stele albastre.



Te caut prin clipa de dor
Când ploaia mă spală pe față
Să-mi dai un minut de amor
Ești îngerul din a mea viață.



Te sărut în ploi de stele
Lumina fiecărui cuvânt
Aripa clipelor mele
Un poem pentru acest pământ.



Te-mbrățișez cu soarele
În dansul norilor pe ceruri
Și te-mbrac în cristalele
Născute din lacrimi și doruri.



În dansul ploii suntem doi
Sub umbrela desăvârșirii
Și vom reuși amândoi

Să descifrăm taina iubirii.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu