luni, 9 mai 2016

azi


Tania Mariana Ianto







azi imi povestesc
ce mai fac, sa ma dumiresc
sa ma eliberez de monolog
si port eu cu mine,
eu acuzat, eu inculpat, eu martor
un dialog
inainte de al zilei epilog...
imi dilat sperantele
imi comprim fricile, spaimele
nu, nu fac nici un bilant
doar cu mine vorbesc
vreau sa ma limpezesc...
sa elimin nefirescul
hilarul, sau grotescul
ce se aduna uneori fara a ta vointa
si-ti inunda o parte
cea mai sensibila din fiinta...
azi imi povestesc
mie despre mine
si ma si ascult
despletesc si impletesc
cu fantezie
fire dintr-un aproape ce prea aproape ar vrea sa fie
si n-am invatat notele insirate pe portativ
vreau sa le pot canta sugestiv
sa le inteleg sensul efectiv si afectiv
pana nu e tardiv....
azi imi vorbesc si ma si ascult
e putin sau poate e mult ?
dileme ma macina, raspuns nu voi gasi
dar macar eu cu mine voi fi
si poate ma voi linisti....

destinul oricum in locul meu va gandi...



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu