vineri, 3 aprilie 2015

ce ţi-e scris


Dorin Popa







mă desfac, împleticit, din mrejele tale
şi în mrejele tale fericit nimeresc



din faţa mării mă retrag încet pas cu pas
dar o mare-n furtună mi-e sufletul acum



cât de greu m-am desprins de iluzii şi vise
ca să plâng, apoi, răvăşit, ades toamna



şi-n orice întâlnire speranţele cântau
cu acorduri moi şi triste de despărţire



o dezordine clară mă împinge mereu
să veghez până la capătul haosului întreg



iar din molozul acesta curat de zbateri
aleg întotdeauna o groapă cu noroi



zdrobit şi descompus de viaţa aceasta a mea
în viaţa mea caut cu scârbă un adăpost



să fug, să scap de amânări, de aşteptare,
de urât vreau, dar peste amânări nimeresc



mă desfac, fericit, din mrejele tale
şi în mrejele tale împleticit nimeresc














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu