luni, 6 iulie 2015

În lumina zborului cu tine


Angelina Nădejde








Pentru tine,

am învăţat să mă desprind fără durere

de marginea îngustă a singurătăţii.



Viaţa în lumină e altfel.



Trecutului i-am săpat mormânt

în valea deşertăciunilor şi am

redefinit iubirea.



Acum stiu că verbul „a fi”

se conjugă şi „noi suntem”.



În lacrimă ceruită am pecetluit dureri

reinventând surâsul.



Conturul zâmbetului meu are forma inimii tale.



Am desluşit sensul dimineţilor în doi

şi taina apusului într-o iubire.



Acum ştiu că liniştea din mine

vine iubind.



Doar pentru tine

îngerul mai stă cu mine;

îmi poartă cântecul inimii

spre o altă lume.



Şi sufletul a înflorit!



Poartă vesmântul îmbrăţişării,

brodat de mătasea cuvintelor tale;



În lumina iubirii, scânteiază.



Nedesluşit îmi e răspunsul la o întrebare...




Suntem două suflete sau unul?














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu