vineri, 24 iulie 2015

ÎŢI VOI LIPSI


Lili C. Bernini







O nouă zi, o nouă dimineaţă,
fără surâsul tău, şi-orcat de mult aş vrea
să spun "sunt bine", sufletul meu
îmi aminteşte încontinuu de tine.



Dar, ştiu, că într-o zi
îţi voi lipsi, şi îţi vei aminti
de un trecut acum închis
într-un sertar ce niciodată
nu va mai fi deschis.



Îţi voi lipsi, nu când vei fi singur,
nici dimineaţa când te vei trezi,
nici când va veni iarna
şi vei simţi, un pat gol,
o perină rece, o cameră pustie,
nici când vei fi în trafic
şi la radio va cânta o dulce melodie.



Îţi voi lipsi, în ziua în care,
vei deschide uşa casei tale
unei altei femei, mai frumoasă ca mine,
dar care nu te va privi
aşa cum te priveam eu,
când vei simţi un parfum,
care nu va fi al meu,
când o vei săruta,... atunci ţi se va părea
că ai totul dar...nu vei simţi nimic
...nimic din tot ce ai simţit cu mine.



Îţi voi lipsi, dar niciodată,
nu vei avea curaj să recunoşti,
orgoliul tău, a depăşit de multe ori
sentimentul iubirii dar inima ta
ea,..niciodată
nu te va minţi, nu te va trăda.



Îţi voi lipsi,
dar te vei obişnui cu asta
la fel cum m-am obişnuit şi eu
cu indiferenţa
cu care mă tratai mereu.



Îţi voi lipsi, dar, să nu-ţi faci griji
pentru mine, sunt puternică,

şi sper că şi tu vei fi la fel.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu