miercuri, 29 iulie 2015

Pe malul apei...


Sandu Cătinean








Pe malul apei, mai vorbesc cu timpul
Îmi place să-l ascult cum îmi vorbeşte
Iar uneori, când are timp de mine
Zâmbeşte trist, şi tragic mă priveşte



Pe malul apei, uneori mi-e teamă
Căci simt dureri, de parcă-i la-nceput
M-afund adânc , prin lumi întunecate
Dar chiar de-aş vrea, nimic nu pot să uit



Pe malul apei, regăsesc iubirea
De multe ori, mă rătăcesc prea mult
Din mine curg izvoare de durere
Mă asurzesc, dar nu le mai ascult



Pe malul apei, trece-o lume-ntreagă
Cortegii-ntregi, de regi şi de domniţe
Şi paji, şi robi, chiar zeii din Olimp
De-ar trece toţi, mi-e dor doar de uliţe



Pe malul apei, mi-am găsit aleanul
Şi lumea mea, ce mult am îndrăgit
Pe-al apei mal, de multe ori mi-e teamă
Să nu mă pierd, să uit ce am iubit



Pe malul apei, mă cuprinde seara
Adorm adânc, purtat de-un val de dor
Visez că sunt flăcău, iar lumea-i bună

Şi-atunci aş vrea să fiu... nemuritor.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu