joi, 23 iulie 2015

m-am pomenit mare! (ce, voi nu?!)


Șișu Ploeșteanu Doria








am încercat cerul cu degetul
ai râs împreună cu Smadar
făcând în nisip zeițe despletite
m-am retras în spatele porților închise
alea peste care arunci țigara pe jumătate fumată
de-acolo pot să privesc lumea cu un ochi
să scot limba la tine
să înjur pastorul când urcă în mașina lui scumpă
alături de blonda din colțul străzii
de-acolo pot să râd de tine
și de Smadar




adorm cu picioarele pe trifoi
și-mi imaginez că am fugit din insulă pe muntele meu
să caut Junii la Pietrele lui Solomon
și să privesc lung la șerpii adormiți
din mijlocul potecii cu o dungă roșie
sau galbenă
marcajele alea m-au zăpăcit mereu




am încercat cuvintele cu degetul
și-atunci m-am pomenit mare
adică vezi tu
nu mai eram un copil
iar în oglindă ridurile formau un ceva care...
ocolesc amintirile cu mine

de teamă să nu renunț la viață














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu