miercuri, 15 iulie 2015

Muntele iubirii


Diana Dobrita Bilea



+




urc muntele iubirii
dinspre cândva povestea mâinii tale pe glezna mea
către prima silabă
nepervertită
a gândului de fericire
adâncurile sunt pline de tăceri prăfoase
genunchii întârzie prin crevase
mai departe zic
coapsele îmi fac statuie în fiecare prăpastie
căci așa e pe muntele iubirii
trebuie să învăț bine toate pietrele
și cât de rar te ivești
să semnezi cu o rază de soare trecerea prin norii
dragostei mele
atunci urc cu picioarele tale
întipărite în minte ca un tren care sosește
într-o gară supraaglomerată de luminile ochilor
cânt la vocea ta
strânsă în graba emoțiilor pe când benchetuia primul pătrar de lună
ah
muntele mă îmbie cu un crin
pe muchia ascuțită a setei
precum mă izbăvea de tristețe mâna ta odată
iartă colțul silabei dat în pământul reavăn

al zării













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu