sâmbătă, 4 iulie 2015

TEMERI


Gabriel Constantin







M-am sprijinit de zidul rece,
Când tu, mi-ai zis: Adio, plec;
Părea că lumea care trece,
Mă condamna pentru eşec.
Dar lumea nu ştia că anii
Ce vieţii mele-au fost lăsaţi,
Au dat fiinţei tale danii,
Tot ei fiind îndatoraţi.
Danii de calde sentimente
Uitate-n ochiul tău senin,
Suita blândelor momente
Ce-n gând abia acum îmi vin.
Şi inima...o, dac-ar spune
Ce-adânc e dorul ei de-acum,
Ce neagră jale mă răpune,
Când te privesc trecând pe drum.
Nu vreau să îţi arăt cât sufăr,
Mă fac a fi nepăsător,
Când eu în al simţirii cufăr
Ascund un foc mistuitor.
Şi vreascul sufletului arde
În facla farmecului tău,
Doar cu speranţele deşarte
Mă-mbăt pân’ mi se face rău.
Şi parcă nici miros nu are
Mireasma florilor de tei
Şi doar din pură întâmplare
Ne întâlnim pe vechi alei.
Mă pierd în locuri tenebroase,
Parcă sunt altul – m-am schimbat...
Atâtea întâmplări frumoase
Cu noi în veci s-au destrămat.
Învecinat sunt cu tristeţea,
Cu supărarea frate sunt;
Aşa m-o prinde bătrâneţea,

La chipul tău mereu visând?















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu