marți, 1 martie 2016

Furtuna stârnită-n univers

Lazar Violeta Sabina








De mic copil, în lumina pură m-am scăldat,
Iar de iubirea părintească fost-am privat,
O încercare a vieții sau o datorie neplătită,
Ce rămăsese restantă din treapta trecută.



Am iubit tot ce-i viu, curcubeul l-am privit,
Dar astăzi văd ce suflete haine am întâlnit.
Vor din puținele zile ce mai am de petrecut,
Să-mi amputeze clipa, să existe doar trecut.



Putere n-am, nici dorință de-a mă razbuna,
Dar acum că-n univers s-a stârnit furtuna,
Zile înnorate, fulgere din adâncuri s-arată
Că tot ce ați dăruit, se-ntoarce ca răsplată.



Eu ură n-am să port, nici n-am să condamn,
Însă vă invit la un taifas, ba chiar vă-ndemn
Să gustați din cupa mea, deși-i cam ruginită
Licoarea din el, de voi, mult mă face diferită.


Ce divinul a salvat, o mână pământească nu poate să distrugă!






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu