marți, 22 septembrie 2015

Lumina infinită în univers


Violeta Ionescu








Am sperat ca cineva să urce
Să vadă tot ce-i în inima mea
Și să coboare pe-un val ce-aduce
Speranța într-o inimă de stea.



Și am sperat că voi ajunge iar
La cerul cel mai pur, desăvârșit
Că fiecare vis nu e-n zadar
Atunci când tu iubești și ești iubit.



Și mi-am imaginat o dragoste
Un dar al zborului prin curcubeu
Să fie-o viață, a mea poveste
Și-a ta, într-un destin, la fel, mereu.



Și mi-am dorit să zbor într-un abis
Care m-aduce-n brațele tale
Să cuibăresc iubirea-n al meu vis
Și să înfloresc printre petale.



Dar am visat mereu atât de mult
Dorind o veșnicie să te am
Și-am încercat prin pletele-mi s-ascult
Sunetul mării-n care te-așteptam.



Și am zburat pe-aripa unui rând
Pe bolta valurilor albastre
Am scris pe arca fiecărui gând
Un poem al versurilor noastre.



Și am găsit aceeași veșnicie
Strălucitoare-n fiecare vers
Dragostea mea într-o poezie

Lumina infinită-n univers.














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu