duminică, 22 martie 2015

Dosarul “Prostituate de lux/asistente tv”


STENOGRAME!


Omul de afaceri Ioan Neculaie: 
“I-am mai pus eu la una ţâţe, i-am îndreptat dinţii, i-am luat Range Rover şi ne-am despărţit”


Ioan Neculaie


Tabloidul Cancan a publicat în exclusivitate stenogramele unor convorbiri telefonice care fac parte din Dosarul “Prostituate de lux/asistente tv”. 


Potrivit publicaţiei citate, stenogramele conţin discuţii între omul de afaceri Ioan Neculaie (supranumit “milionarul cu elicopter”) şi una dintre proxenete, Diana Guresoaie. 


Diana Guresoaie


Numele Simonei Traşcă apare şi el în stenograme. 
Mai exact, Lavinia Despina îi povesteşte Denisei Bîtă când şi unde se vor întâlni cu clientul, dar şi că acesta o vrea neapărat pe Simona Traşcă.


Simona Traşcă


Va redam mai jos, integral, discutiile dintre cele doua fete, publicate de cancan.ro:


Lavinia Despina:
Asta a luat o casa, ca sa intelegi, o vila cu 700 de camera, in p..a mea!

Bita Denisa: 
Ihi!


Bita Denisa


Lavinia Despina:
Putem sa mai luam fete, dar care sunt la fel ca noi!

Bita Denisa: 
Dar eu o sa o sun sa ii spun ca trebuie sa plecam din seara asta, nu?

Lavinia Despina:
Da, dar maine mergem degeaba, pentru ca el cand o sa ajungem doar o sa stea sa bem ceva, nu neaparat sa se intample ceva.

Denisa Bita: 
Ihi!

Lavinia Despina:
Ii cerem si niste bani ca sa avem maine de plaja!

Bita Denisa: 
Da!

Lavinia Despina:
Si maine ii ziceam sa vina pentru…

Bita Denisa: 
Ihi!

Lavinia Despina:
Ca ne dadea asa bani pentru mancare, stii? Dar eu vreau o gramada de lucruri.

Bita Denisa: 
Da ma, da. Poate se intampla si in seara asta, ne luam si banii!

Lavinia:
Nu cred ca se intampla in seara asta! Adica o sa vina sa bem ceva si dupa aceea o sa command eu ceva de mancare, probabil. Cand ajungem o sa fie destul de tarziu, iar dupa aceea el pleaca acasa, ca acum se duce cu ea la cina. Cu sotia!

Bita Denisa: 
Ihi!

Bita Denisa: 
Eu nu i-am zis ei de banii de job!

Lavinia: 
Ca ce?

Bita Denisa: 
Ca sa dea asta. Nu i-am zis nimic!

Lavinia: 
Uite ce-mi zice asta, daca sunt destepte fetele si stiu cum sa-l ia pe ala, au numai de castigat.Ala care este adus pentru Simona este un Politian foarte tare, stii?

Bita Denisa: 
ihi!

Lavinia: 
Si trebuie sa-l faca SIMONA. Adica sa se culce cu el, ca sa inteleg!

Lavinia: 
Adica sa o dea, ce nu intelegi?

Bita Denisa: 
Aha

Lavinia: 
Sa aiba grija de ea pana i-o da, nu conteaza.

Bita Denisa:
Aha!Da! Hai fata ca o sun pe asta!

Lavinia: 
Haide! Spune-I ca puii mei!Da..nu stiu! E complicat rau!Haide! Vedeti si voi!

Bita Denisa: 
Hai pa!


Iata cum se negociau femeile care urmau sa ajunga in patul bogatasilor:

Diana Guresoaie: 
Mi-a zis aseara ca s-ar putea sa plece (n.red. – una dintre fetele care ar fi  fost traficate), ca o sunase, ma-sa… eram in masina.

Ioan Neculaie: 
Da, da, da…

Diana Guresoaie: 
Si zicea ca isi ia bilet la avion… ca are si bani acum… si se poate duce la ma-sa.

Ioan Neculaie: 
Da, da. Si sa se duca cu avionul, daca are avion…

Diana Guresoaie: 
Ce?

Ioan Neculaie: 
Au in fiecare zi astia avion?

Diana Guresoaie: 
Habar nu am, asta ma intrebi pe mine? N-am idee!

Ioan Neculaie: 
Mda… Pai daca ar avea… curu ca al lui Ramona… piesa de piesa ar fi Diano!

Diana Guresoaie: 
Pai fa-i-l

Ioan Neculaie: 
Imi bag p…a in facutul ei… I-am mai pus eu la una tate si…

Diana Guresoaie: 
Si ce?

Ioan Neculaie: 
Si i-am indreptat dintii si ne-am despartit.

Diana Guresoaie: 
Si…

Ioan Neculaie: 
Iubita mea, tu, i-am indreptat dintii, i-am luat un Range Rover… da… Du-te-n p…a mea… ce-I faci la telefonul ala ca ma enervezi!
“Nu te faci de ras cu ea in lume…”

Diana Guresoaie: 
Da nu-i fac nimic la telefon. Nu stiu de ce se aude asa. Am telefoanele ascultate.

Ioan Neculaie: 
ei, na! Ce sa zic! Da…

Diana Guresoaie: 
Da. Pana imi face unghiile…

Ioan Neculaie: 
Da, asta asa ca… merita! Nu te faci de ras cu ea in lume… Merita!

Diana Guresoaie: 
Cine? Asta, nu?

Ioan Neculaie: 
Cum?

Diana Guresoaie: 
Cu aia nu te faci de ras, nu?

Ioan Neculaie: 
Nu!

Diana Guresoaie: 
Pai… Intra. Cand intra nici nu te vezi.

Ioan Neculaie: 
Mda, exact…

Diana Guresoaie: 
Despre ce vorbim…

Ioan Neculaie: 
Stii ce? Ce e foarte ciudat pentru mine… Ma-sa, spre exemplu. E medic stomatolog. Nu e oricine.

Diana Guresoaie: 
A, da, da…

Ioan Neculaie: 
Oricat de… Totusi, e medic. Da in p…a mea si ea sta si suge p…a prin Bucuresti la fraieri… Vezi ce faci la telefonul ala ca imi bag…


Intr-o alta zi, o alta retinuta din dosar, Lavinia Despina, a folosit o cartela prepaid 
ca sa vorbeasca cu o anume Ana despre o “combinatie” cu un milionar.


Lavinia Despina


Ana: 
Da!

Lavinia Despina: 
Iub! Eu nu mai pot de nervi! Tremur toata!

Ana: 
Da, am vazut. Ma, asta e cretina la cap! Dar cum sa-i ceri?

Lavinia Despina: 
Deci, mi-a dat el mesaj: ca “De urgenta sa se rezolve!”

Ana: 
Hai de p…a mea…

Lavinia Despina: 
O sa fac un mare scandal ca ea a fost la… Imi bag p…a! Pe o suma de c…t, da! Despre ce vorbim?


De asemenea, Lavinia Despina suna, la un moment dat, o anume Loredana si ii face legatura cu o fata, Laura, care avea un “client”. 

Laura si Loredana discuta intre ele:

Loredana: 
Alo, ma auzi?

Laura: 
Eu sunt Laura! Buna, Loredana!

Loredana: 
Buna!

Laura: 
Ah… Vad ca nu ne-am inteles. Eu la 8.00 vin… Ma intalnesc cu… Adica l-am invitat pe prietenul meu la… cafea!

Loredana: 
Iha!

Laura: 
Si eu vroiam sa te vad inainte ca sa vorbesc un pic cu tine.

Loredana: 
Da’ stai un pic ca eu nu te aud, mai… Mai zi o data!

Laura: 
Ma auzi acum?

Loredana: 
Acum, da! Zi!

Laura: 
Da! Deci eu vroiam inainte de 8.00, pana vine prietenul, amicul meu… sa te fi vazut un pic, sa vorbesc cu tine.

Loredana: 
Am inteles.

Laura: 
Intelegi? Adica poti sa vii asa repejor undeva?

Loredana: 
Mai, eu… Pana ma imbrac, pana astea, eu stau foarte departe, adica la Confort City si mai repede de o ora si ceva nu ajung.

Laura: 
Unde stai?

Loredana: 
La Confort City!

Laura: 
Nici nu stiu unde e!

Loredana: 
Pe “Glima”, undeva pe Splai.

Laura: 
Naspa!

Loredana: 
Da.

Laura: 
La ora 8.00 poti sa fii?

Loredana: 
Da. La… 8.00? Nu! N-am cum sa fac baie, pana imi fac parul, na-m cum… o ora… o ora jumate’….

Laura: 
Dar nu trebuie sa te combini asa de rau, adica cu par facut si cu alea… Ca banuiesc ca esti draguta si cu o coada, ca sa zic asa.

Loredana: 
Da. Dar trebuie sa fac baie la cap, ca… Sunt… Am… Nu stiu! La 8.30 daca vrei, la Lavinia.

Laura: 
(…)

Loredana: 
Da.

Laura: 
Mai Loredana…

Loredana: 
Nu stiu. Zi-I lui Lavinia sa ma sune si, na, nu stiu…

Laura: 
Mda. Nu stiu ce sa zic nici eu, ideea e ca… ahh… parca nu i-as fi spus totusi, e un amic de-al meu, care il cunosc de la 18 ani si (n.procurorilor – discuta cu o terta persoana “Ce zici? A nu poti sa vorbesti, ok?”) Tu poti sa vorbesti?

Loredana: 
Da. Zi!

Laura: 
Am inteles.

Loredana: 
Bine, deci la ora 8.30 ne vedem.


O alta conversatie surprinsa de procurori are loc intre Lavinia Despina si un “domn”, client mai vechi al retelei.

Lavinia Despina: 
(…) Ca stie ca ti-am zis eu ca umbla cu aia, nu?

Domn: 
Ma rog, are p…da buna, aia grasa! Am mai f…t-o de vreo doua ori, da… Nu ma incanta prea tare. S-a ingrasat. Atunci era buna rau de tot, inainte. Da’ cu Ghenea n-ai mai vorbit, nu, pe Facebook?

Lavinia Despina: 
Vorbesc pe… (neinteligibil, probabil B.B.M.)… Cu ea vorbesc tot timpul!

Domn: 
Hai, vorbim mai dupa-masa, te sun!

Lavinia Despina: 
Bine, hai, te pup! Pa, pa!

Domn: 
Pa, pa!


Lavinia Despina este interceptata si in timpul unei discutii cu o fata, o anume Nico, care urma sa fie “plasata” catre “unul dintre cei mai bogati oameni din Romania”.

Nico: 
Ce faci?

Lavinia Despina: 
Bine! Uite, astept sa vina fata la masaj si dupa aia sa ma coafez.

Nico: 
Tu, eu nu vreau sa fie foarte mult si sa nu fie din Bucuresti. Deci, crede-ma, ca de doua nopti eu nici nu mai pot sa dorm, eu te stiu pe tine, da’ imi e de Alexandra sa nu comenteze in oras, sa nu zica ca am vazut ca se cunoaste cu atatia si pe mine nu ma stiu de bine.

Lavinia Despina: 
Vorbesc eu cu ea.

Nico: 
Si ma stiu de bine, iti jur, Lavinia! Deci toata lumea ma stie de bine. Nimeni nu ma stie de altceva.

Lavinia Despina: 
Vorbesc cu ea.

Nico: 
Stii care e chestia asta? As vrea cu cei cu care chiar nu vorbesc, cu cei care nu ies in oras prea mult, cu d’astia insurati, care vin, isi fac treaba si au plecat.

Lavinia Despina: 
Nicu, ce sa vorbeasca? Nicu, niciodata!

Nico: 
Ok. Nicu, ala de la Brasov, ca e din Brasov pana la urma si aia e…

Lavinia Despina: 
Da’ nu se apuca ala, lu’ ala i se rupe! Ala e unul dintre cei mai bogati oameni din Romania, tu crezi ca nu are el ce sa faca? Daca ii zic chestia asta, stii ce-o sa zica…


Procurorii au mai inregistrat si o conversatie telefonica intre inculpata Diana Guresoaie si o “doamna”, pe care o invata cum sa se faca placuta in fata clientilor VIP.

Doamna: 
Alo!

Diana Guresoaie: 
Hai ca am luat-o spre tine!

Doamna: 
Da?

Diana Guresoaie: 
Auzi? Dar mergem cu masina ta? Bag eu benzina!

Doamna: 
I-ai dat mesaj?

Diana Guresoaie: 
Da. Am vorbit cu ea la telefon.

Doamna: 
Si ce azis?

Diana Guresoaie: 
I-am zis asta si a zis Ok. Hai ca sunt intr-o sedinta si vorbim in zece minute. O sa vorbesc atunci mai mult.

Doamna: 
Ihi.

Diana Guresoaie: 
Bine, ma. Da, ma, i-am zis. N-are de ce sa vrea… Fa-te tare rau de tot sa mergem mai des la ele, ca daca ii place de tine cum i-a placut de Ramona, ne cheama de doua ori pe saptamana.

Doamna: 
Care Ramona?

Diana Guresoaie: 
Ramona.

Doamna: 
Nu stiu. E draguta?

Diana Guresoaie: 
Da. Draguta! Dar il intereseaza pe el curu’ si la… fata. Scoate-ti in evidenta picioarele si curu’!

Doamna: 
Aaa… La fata, nu?

Diana Guresoaie: 
Fata… Fata nu il da pe spate. Nu, nu il intereseaza am vazut.

Doamna: 
Aaaa… Nu?

Diana Guresoaie: 
Corpul mai mult.

Doamna: 
Ei, na!

Diana Guresoaie: 
Bine, ii place sa fie draguta la fata, dart u esti draguta la fata.

Doamna: 
Da, sunt! Dar azi nu prea sunt in momentele alea bune ale mele.

Diana Guresoaie: 
Te machiezi… Asa… Iti pui ceva, o fusta stramta, tocuri…

Doamna: 
Da, ma! Hai ca ma fac misto, ce ai?

Diana Guresoaie: 
Hai ca mai avem timp intr-o ora cat plecam de la tine.

Doamna: 
Ah, trebuie sa ma spal la cap…. Mama!

Diana Guresoaie: 
Hai, spala-te repede.

Doamna: 
Hai, bine!

Diana Guresoaie: 
Pa!


Una dintre probele puternice pe care procurorii isi bazeaza acuzatiile o reprezinta o discutie dintre Guresoaie si milionarul Ioana Neculaie. 
Aceasta a avut loc in data de 3 septembrie 2014.

Ioan Neculaie: 
Da, Guresoaie!

Diana Guresoaie: 
Ce faci?

Ioan Neculaie: 
Da!

Diana Guresoaie: 
Am plecat, sa stii! Auzi? Ce crezi? Si asta ma innebunmeste ca nu vrea totul, dar o convingi tu, nu stiu… Imi bag p…a in ele, ca m-am saturat de ele!

Ioan Neculaie: 
Atunci nu mai vii! Las-o acolo.

Diana Guresoaie: 
Ih… O convingi tu! Las-o, da-o dracu’! Ce?! Pe aia nu ai convins-o data trecuta. O iei tu cu vrajeala ta.

Ioan Neculaie: 
Vrajeala?

Diana Guresoaie: 
Ca ai mai buna ca a mea…

Ioan Neculaie: 
Da!

Diana Guresoaie: 
Hai ca o sa-ti placa de ea, oricum.

Ioan Neculaie: 
Da.

Diana Guresoaie: 
Stai linistit! Ce e? Zi-mi!

Ioan Neculaie: 
Eee… Sa nu vina cu pretentii d’astea, ca vine, o mai fi…

Diana Guresoaie: 
Ih? Aaa..?

Ioan Neculaie: 
O mai si… Ii trag si vreo doua!

Diana Guresoaie: 
Ei, na! Ai innebunit si tu?

Ioan Neculaie: 
Mda.

Diana Guresoaie: 
Acum sunt aproape la… Mai avem pana la Ploiesti.

Ioan Neculaie: 
Aaa. Tu spui asta fata de ea?

Diana Guresoaie: 
Nu, nu! Eram la benzinarie. Abia m-am urcat in masina.

Ioan Neculaie: 
Da?

Diana Guresoaie: 
Da. Hai ca vorbim acasa. Vorbim la tine.

Ioan Neculaie: 
Bine. Ma suni cand esti in Predeal.

Diana Guresoaie: 
Te pup. Pa, pa!


A doua zi, in 4 septembrie 2014, cei doi se reaud la telefon, probabil dupa o noapte de pomina pentru milionar.

Diana Guresoaie: 
Acum am ajuns. Am intrat in Bucuresti, am intrat la benzinarie…

Ioan Neculaie: 
Fu…te-n…

Diana Guresoaie: 
Ma tot minti atata cu f…tul asta imi dau eu seama… De cand in p…a mea…

Ioan Neculaie: 
Pai daca aduci… cai din astia mari!

Diana Guresoaie: 
Pai eeu… de unde sa stiu ce iti place!

Ioan Neculaie: 
E in masina?

Diana Guresoaie: 
Ce? Da, da.

Ioan Neculaie: 
Pai m-a suparat prima oara. N-ai vazut ca pe urma am mers si am f…t-o fara prezervativ.

Diana Guresoaie: 
Da, da. A venit terminata.

Ioan Neculaie: 
Pai da. E de munca la ea. E mai frumoasa ca aia… N-are curu’ asa bombat ca si aia, da…

Diana Guresoaie: 
Da’ la fata e mai tare.

Ioan Neculaie: 
Da, da.

Diana Guresoaie: 
Vezi? Ma bucur ca iti place si esti multumit. A fost drumul greu, iar eu am ramas fara lichid de frana…

Ioan Neculaie: 
Ca-l pierzi pe undeva?

Diana Guresoaie: 
Da, serios! Nu glumesc.
(…)

Ioan Neculaie: 
Da, asta e buna… sa nu fie si asta ca alea… ca aia.

Diana Guresoaie: 
Nu. Asta e mai ok. Nu ti s-a parut?

Ioan Neculaie: 
Sa nu fie cum e aia, zi… Ramona…

Diana Guresoaie: 
Nu, nu.

Ioan Neculaie: 
Stii la ce ma refer…

Diana Guresoaie: 
Stiu, stiu. Stai linistit din punctual asta de vedere…

Ioan Neculaie: 
Da… Ca aia cand se imbata se f…e cu cine iese in cale.

Diana Guresoaie: 
Da, ce? Nici chia rasa. Exagerezi!

Ioan Neculaie: 
Cand se imbata nu mai gandeste. Stii tu ce zic!

Diana Guresoaie: 
Eh, asa e. Cand se imbata nu mai… Eu nu sunt asa.

Ioan Neculaie: 

Nu, nu, ca nu bei.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu