sâmbătă, 27 iunie 2015

Avertisment


Aurora Luchian







"Divorţată, şic, fiţoasă,
Am maşină, nu am casă,
Caut fraieri, dar bogaţi,
Să-i transform în ruinaţi!"



Hei, neveste, ţine-ţi minte,
Că nu-s "Sfânta lui Cuminte",
Dacă de soţi nu-ngrijiţi,
Fix la mine îi găsiţi!



Când bărbatul meu, săracu',
Aducea banii cu sacu',
Îmi era atât de drag,
Că îl pupăceam în prag!



Vicleană îl mângâiam,
Îndrăzneaţă-l pipăiam;
Aţâţându-l foarte tare,
Îl goleam la buzunare.



Ce prinţesă mai eram,
Îmi luam tot ce pofteam!
Prin mall-uri lăsam bănuţul,
Las' că el trudea, bleguţul!



M-a plimbat prin lumea mare,
Şi la munte, şi la mare,
Şi concedii "pe afară",
Da, huzur de soţioară!



Însă criza la-nrobit,
Şomajul l-a cam scrântit,
Începu lacom să bea,
Că tristeţea-i ostoia.



Au venit înjurături,
Şi jigniri, şi pumnii duri;
Dragoste nu mai făceam,
Suspinam şi doar boceam.



S-a dus traiul de cucoane
Şi planul de silicoane!
Îmi doream şi eu sâni mari,
Voluptoşi, giganţi şi tari.



Îl îmboldeam dimineaţa:
- Du-te frate, şi fă piaţa!
El, mahmur, holbat la mine:
- Cu ce bani? I-ai tocat bine!...



L-am lăsat! Să-mi întreţin
Copilul era un chin!
Şi de-atunci ce mi-a picat,
Nimica nu am ratat!



Azi aşa, mâine aşa,
S-a dus vestea că sunt rea,
"Rea de muscă", da-s isteaţă,
Vreau vila lui Nătăfleaţă!


Tot ce întâlnesc în cale,
Dacă au în cont parale,
Chiar şi soaţe în dotare,
Pârjolesc. În cot mă doare!



Am luat şi păruială,
Mi s-a cerut socoteală,
Ba şi mama dimineaţă,
Mi-a zis c-am ajuns o zdreanţă.



Pentru "un nimic", vă spun,
Cumnatu-meu, un nebun,
Mi-a furat doar un sărut,
Jur pe soacră că n-am vrut!



Stăm la un loc, nu am casă,
Însă sora mea, miloasă,
M-a certat şi m-a iertat,
Şi am mai greşit odat'!



Neveste, nu ignoraţi!
Soţii vă sunt mai mult fraţi?
Ştiţi de ce? Eu, divorţată,
Pot s-aleg orice bucată!



Mă urâţi că sunt năpastă?

Mai bine-i decât nevastă!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu