miercuri, 10 iunie 2015

Grupaj de poezii (52)





Agora e oarba si nu mai stie de durere
Claudia Vanesa Tomescu






vad poemele cum
se târasc
prin nisipul orb al
agorei
tu nu stii cum se moare
de durere
printre cele sapte lumi
inexistente
doar surâsul sardonic
al trupului tau -e o alta minciuna
inventata de Barabas
si eu,eu cu foamea destinului,cu gropile comune ale timpului
vad poemele,vad poetii
aproape unul de altul
printre agore si oglinzi
dorindu-si fiecare o alta nastere,
o alta iubire
toata durerea lumii musca din mine
sunt poemul ce agonizeaza
prin pielea lupului -înainte de a muri





DEPRESII...
Nicu Stancu






Mă ard în dorinţe, mă frâng în trăire,
Alerg către clipa ce pleacă...absent,
Mă caut în ceasuri de dor sau iubire
Şi plâng în abisuri de timpul prezent.



Cerşesc nemurire şi capăt osândă,
Mă zbat ca un peşte-n nisipul flămând,
Aştept consolare, cu moartea la pândă
Sau caut speranţe ciobite în gând.



Şterg bruma de vise ce zace în minte
Pustiul se-ntinde în suflet avid,
Sunt rece ca gheaţa, sunt iară fierbinte.
Și-n calea iubirii pun stavilă, zid.





Ne cheamă marea
Alexandra Mihalache






Ascultă cum te strigă marea,
Întregul cer îmbrățișează!
Netulburată e chemarea,
În taină luna o veghează.



Privește cum se-agită marea!
Întregul cer o liniștește,
Netulburată e culoarea
Care în zări se risipește.



Fii limpede precum e marea
În care cerul se-oglindește,
Ascultă-i plânsul și mirarea -
Pe valuri doar iubirea crește.





Întâmplător
Vasile Ionac





De fleculețe și de fleculeți
E plină vremea asta-n duduială;
Ar trebui să fie-acum nămeți
Și iarna, în ținuta cea de gală.
M-am întâmplat mereu ca-n alte dăți
Crezând că-n sârme-atârnă telefonul.
Acum prin zări, plimbând eternități,
Antenele ne dau la viață tonul.
Nici nu mai știu ce zi e-n calendar;
Mă-mbracă baba-oarba în sfială
Și traversând plăcutul, ca hoinar,
Nu dau de mine nicio socoteală.
Rămân ecvestru, cum n-am fost mereu
Și călăresc cu rima vagi cuvinte;
Despăducherea nu-i la Dumnezeu
Și nici la popi nu-i starea cea cuminte.
Într-un pătul porumbul s-a gătat,
Între-o prisacă chiar un roi se stinge,
E arestat un fante de palat
Și-un cântăreț de râgâieli se plânge.
E lumea asta un ținut de fleac
Și nu se schimbă poate niciodată.
Demult nici eu pe mine nu mă plac,
Dar până mor, mai bat la clipă-n poartă.





Nu sunt
Gabriela Mimi Boroianu






Eu nu-s vreo zeița așa cum mă vezi
Nu-s lumina din zori ce-ți bate la geam
Nici iarba ce-mbracă campiile verzi
Nici floarea ce galeș zâmbește pe ram.



Nu-s nici trilul de-l auzi în pădure
Ploaia de vară ce-astâpăr-un dor
Nu sunt dulceață din boabe de mure
Nici măcar Luna pitulată într-un nor.



Nu-s cerul de vară cu stelele mii
Nici speranța ce se-aprinde scânteie
Nu-s nimic din tot ce visezi tu c-aş fi
Sunt puțin doar atât, o femeie...





Nu regret
Sandu Alrox






Eu nu regret acel foc ce cuprinde obrajii şi venele
ce ridică vântul pasiunii şi mă face să mă simt
departe de tine.



Nu-mi place să ascult motivul,
când inima bate a încredere
şi rămâne în ochii de culoarea cerului.



Vreau să te iubesc
cum vreau eu!



Eu nu regret dacă astăzi
te doresc, tremur, îngheaţă pielea aşteptându-te ...
dar nu ştiu cum am să trăiesc

mâine ...














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu