vineri, 12 iunie 2015

Cânt de dragoste


Fábián IMRE






În palmele fericitului Dumnezeu

ce vrea oare iubita mea?
cu degetul îmi atinge mâna
ce vrea iubita mea oare?
îşi dezleagă panglicile din păr
ce vrea iubita mea?
cu sărutări mărunte îmi sărută buzele
să ne ducem în grădină şi să adunăm
ramuri înflorite de iasomie
rămurelele încă moi ale bradului
şi felurite ramuri înverzite
ierburi cu miresme-alese
peste ele să aşternem pătura moale
eu te îmbrăţişez
te acopăr cu trupul meu
aşa cum copacul pădurii
ascunde izvorul cu apă limpede



pe corpul tău presar mărgele
zmeuri zmeurii fragi sângerii
cu buzele pe rând le pasc
ajung în locurile cele mai tainice
cu limba le împing apoi le gust
le aleg pe cele mai coapte
le duc între dinţi gurii tale le dau
te hrănesc şi te adăp cu ele
tu mă guşti pe mine şi eu pe tine te gust
cum fragedele fructe prime le gust



nu ne aduceţi încă fripturile alese
încă nu băuturile dulci
încă nu ne-am săturat unul de altul
avem ce mânca avem ce bea



deasupra noastră marile înălţimi se întunecă
în lăuntrul nostru însă rămâne lumină
începe-a ploua şi vântul cu furie bate
dar noi nu suntem în potop
fulgere ară văzduh şi pământ
dar noi nu suntem în potop



ci unde suntem?
în palmele fericitului Dumnezeu
şi ce fac acolo fiii omului?

îşi încearcă aripile













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu