duminică, 28 iunie 2015

Emoție


Liliana Trif & Ioan Grigoraș







- Desfid un anotimp și mă revolt
Când înfloresc, obraznic, lângă tine,
Mi-e ramul greu de flori și dezinvolt
Te-ntâmpin iar pe pragul unei rime




Și îndrăznesc să-i contrazic din nou
Pe cei care-mi măsoară sentimentul.
Poemul meu romantic e-un cadou,
Pe suflet mi-am dorit să pun accentul.




Am înflorit năvălnic, timpuriu,
Sfidez zâmbind hazardul… Ce dezastru
Mi-ar demonstra că azi e prea târziu
Să te-ntâlnesc într-un destin albastru?




- Îmi place când petalele-ți desfaci
Și mă cuprinzi, obraznic, în strânsoare,
Când înflorești ca un sonet și faci
Să îmi doresc, mereu, în trup de floare




Să fiu captiv și dependent să fiu
De-al tău poem cu rima ‘mperecheată,
Să gust din tine până nu mai știu
Ce floare ești. Să te mai sorb o dată




În primăvara-n care mi-ai jurat
Că vei păși, desculță, prin poiană
Doar să-mi arăți că ești cu-adevărat

Balsam pe suflet, leac pentru o rană. 













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu