marți, 30 iunie 2015

Sub mâna Ta


Rodica Constantinescu







Privesc în jur pământul ce iată, a-nverzit
Sub mâna Ta, Părinte, şi-a tot ce-i îngeresc,
Pluteşte-n aer, viaţă, ce suie spre zenit,
Doar eu am frig în oase, nu pot să mă-ncălzesc.
De la o vreme, Doamne, am pasul obosit,
Iar urma sa se pierde în negură şi tină,
Mă simt orfană-n suflet, voinţa mi-a slăbit,
Am aripi parcă frânte şi-ncătuşate-n vină.



Sunt pasăre pribeagă ce cuibul nu-şi găseşte
Şi zbor rătăcitoare prin vânturi reci şi ploi,
Adesea sunt rănită de uliul ce ţinteşte
Acolo unde-s slabă, trântindu-mă-n noroi.
Te strig pe Tine, Doamne, auzi-mi glasul stins
Şi dă-mi lumină vie pe-ntortocheata-mi cale,
Simt cum păcatul arde ca un tăciune aprins,
Tu stinge-l într-o clipă şi-alină a mea jale.



Mă rog de tine Înger ajută-mă, să zbor
Chiar de mă va lovi o mare de suspine,
Tu poartă a mea suflare deasupra norilor

S-ascult în rugă mută, cuvintele divine.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu