sâmbătă, 6 iunie 2015

Grupaj de poezii (48)




Ardere de tot
Bilea Diana Dobrita






singuri prin Dumnezeu
uneori singură numai de tine



în spațiul strigătului adânc al senzațiilor de verde
ca sângele fericirii când lupt cu tine
și colții tăi vajnici îmi rup câteva zale de fier în epidermă



în timpul de pământ dintre nadir și zenit
unde nu-mi încape cerbul cu care aș putea să iau în coarne
luna aceasta, marea și pădurile coapte



pe obraji îmi curg șiroaie de îngeri
nu se recunosc între ei
și doar nedumerirea mea le dă o speranță



bat în ușile dulci ale cărnii celui de-al treilea pătrar al păcatului
și cer gardianului răgaz
să-mi aprind degetele
apoi să ard într-un poem cum n-a mai fost scris altul





UN DOR DE TINE
MIRCEA TRIFU







Am gura înecată-n sete,
Mi-s buzele chemări uscate,
Izvor de ape îngheţate ,
Îmi picură, din ochi, secrete.



Un nume tremură în mine,
Eternă e cărunta taină,
Doar inima, tăcută iarnă,
Ascunde, alb, un dor de tine.



Pisează-mi munţii mărunţele,
Topeşte tot în ape-adânci,
Si frica coltilor de stânci,
Se va pleca iubirii mele.





Iubesc! Am curaj! Nu mă tem!
Lusiana Drăguşin







Şterg haosul iernilor crunte

navigând spre mările albe

ale unui suflet rătăcit

în liniştea amurgului

sărutat de clipa surâsului,

îmbrăcat în tăceri adăpate

din seva zăpezilor ucise,

conjug stări serafice când

cerul e cald şi visele timide

mângâie respiraţia fluturilor

ce caută pântecul Luminii,

în inimă se nasc anotimpuri

colorate cu raze de soare,

scânteind adulmecările

sunetelor înfrigurate căutând

Iubirea, care înfloreşte în mine!





Constanţă
Aura Popa






Probabil eşti pe undeva, pe-aproape,
măsori cu paşii umbrele-n amurg
ce vin în turmă ca să se adape
din ochii mei sau îmblânzeşti alt murg



de ger sălbăticit de aşteptare.
Ţi-e largă haina gândului durut
şi frigul te pătrunde şi te doare
ca o zăpadă ce s-a aşternut



pe o grădină încă înflorită
dar ştiu că n-ai uitat că te privesc
de dincolo de ceaţa-nmugurită
într-un reflex şi că mă răzvrătesc...





Iubirea este principiul vieții
Constantin Anton



Mărturisire port neavând cuvintele mele
Făgăduințe pentru biruințe ce vor urma
Iubirea este principiul vieții care-și cere
Prin credință doruri-psalmi-și-mângâiere !



Sufletul în ură e sieși clandestinitate
Trufie înzidită în tot ce altora mereu las ;
Curg lacrimi pe obraz ; oarbă sinceritate
Iertând îngenunchieri pas după pas …



Mărturisire port neavând cuvintele mele
Nici stăruința îngerilor ce mor în alb
Un trup ucis în miezurile reci rebele
E mult mai mult decât tot ceea ce eu rabd !



Sufletul în ură e sieși clandestinitate
Rănile deschide plâng întruna și se zbat ;
Iubesc triumful ; mi-e frică de Moarte ;
Trăiesc să iert ; și iert păcat după păcat …





AȘTEPT
OANA BERDILĂ






Aștept o primăvară ce –ntârzie s- apară,
Aștept o floare albă în cale să răsară,
De-i frig încă afară și-n suflet parcă plouă,
Întind în rugăciune chiar mâinile-amândouă...


Mai dă-mi,Doamne, din soare o rază palpitândă,
Să-mi încălzească fața când este tremurândă,
Mai lasă-mi ceru-albastru și plin de pescăruși,
Să zboare-n veselie, frumoși și prea ghiduși...


De-i roșie laleaua și-i galben trandafirul
Petale de lumină în salbă îmi țin șirul
O rândunică vine și-mi ciocăne la geam
Cu ea când ciripește, iară speranță am !
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu