joi, 18 iunie 2015

M-am născut din cuvânt


Violeta Ionescu








Îmi caut echilibrul prin linii de tramvai
Tot fredonând un cântec din copilărie
Și mă-ntâlnesc cu tine în capătul de rai
Acolo unde-am pus iubirea-n poezie.



Voi merge-n umbra zidurilor casei noastre
Aceea ce-am imaginat-o într-un trecut
Pe prispa marmurei strălucitoare-albastre
Eu voi veghea asupra pasului ce nu l-am cunoscut.



Mai șterg din ziua în care am abandonat
Puterea de a crede-n dragostea cea sfântă
Voi sta chiar cu-ntunericul din suflet la sfat
Să-mi spună el, că inima de-acum, cuvântă.



Azi, cred din toată inima în fericire
Și-n puterea dragostei adusă din cuvânt
Căci este scris în fila de nemărginire
Poemul fiecărei vieți pe aripi de vânt.



Îmi caut echilibrul într-o amintire
Mai veche decât poza-ngălbenită-n timpuri
M-agăț de steaua care-mi va da strălucire
O aripă-mi croiește alte începuturi.



Mă plimb pe stradă c-un țel nicicând abandonat
Acela de-a fi-ntotdeauna îndrăgostit
De-a visa poemul ce nicicând nu m-a uitat
Care îmi deschide cerul meu nemărginit.



Îmi caut versul printre firele de iarbă
Adus pe vânt de flori și frunze-n primăvară
Atunci când roua încă n-a-nceput să cadă
Iar noi ne-am sărutat sub crengi întâia oară.



Tu mi-ai descris poemul verde-al vieții mele
Când eu eram vizitator pe-acest pământ
Și mă-mbătam din lacrimile unor stele

Născându-mă pentru-a doua oară din cuvânt.
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu