luni, 29 iunie 2015

Totul pentru dragoste


Valy Plugar







Nu plânge, azi, iubita mea.
Că nu vreau lacrima ta.
Zâmbeşte, mult, cu fericire,
Că inima-mi bate pentru tine.



Nu plânge, gândind la cei rău.
Eu sunt cu tine, la bine şi la greu.
Dacă tu plângi, lacrima mă arde.
Şi niciodată, n-am să plec departe.



Nu plânge că ai fost rănită,
De viaţa, ce lacrimi ţi-a dat.
Fiii, astăzi, fericită,
Că eşti iubită, de cine ţi-e drag.



Nu plânge, nu te dau uitării.
Eşti paradis, în care mă renasc,
Adieri de vânt şi şoaptele mării,
Şi câmpul fericirii, cu sufletu-l pasc.



Nu plânge, viaţa e frumoasă.
Tu eşti lumina, ce arde în casă.
O floare, în roua dimineţii,
Un zâmbet, din lacrima vieţii.



Nu plânge, tu eşti visul meu.
Ce-mi usuci dorurile grele.
Un cer senin, un Dumnezeu,
Un înger, între stele.



De plângi, lacrima mă arde,
Mă simt pierdut şi inutil.
Deşi lângă tine, să mă simţi departe.

Ar fi pentru mine, un ocean de chin!














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu