miercuri, 29 iunie 2016

Crucea pe care o duci …

Constantin Anton









Coboară-mă Doamne de pe Cruce
Mă iartă de trufii și de negoț cu erezii ;
Privește-mă mâhnit în înfrîngere
O lacrimă plutind prin miez de poezii !



Deșertăciune sunt … și gol … și mâl ;
Contez pe rațiune; mă sperii și mă-ngân ;
Cu toate relele din lume asupra mea
Urcă-mă mai sus … sus, sus pe Crucea Ta !



Un legământ ceresc astăzi ne leagă încă
Sufletul în răstignirea clipelor dintâi ;
Nu-i drept să uit speranța cea mai sfântă :
O lacrimă plutind prin miez de poezii !



Mă izsbăvește ; sper mereu peste ispită și păcat ;
Mă rog întru Iubire ; sper mereu la tot ce vei spera
Continuu sunt martir: iartă-mă o, Doamne-s vinovat!

Urcă-mă mai sus … sus, sus pe Crucea Ta !




























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu